הוסף לסל

בריכות אולטרה אינטקס

בריכות אולטרה של אינטקס INTEX

עם מגוון בריכות לחצר של ספורט סנטר, הקיץ הזה הולך להיות רטוב-רטוב! באולם התצוגה שלנו ממתין לכם מגוון גדול של בריכות אולטרה, בשלל מבצעים חדשים, וכן ציוד ואביזרים לבריכה מן המותגים המובילים! פנו אלינו עוד היום ונשמח להסביר לכם הכל על בריכות אולטרה, אינטקס ועל הבריכות המעולות שלנו.

חייגו עכשיו: 03-5614012

בריכות אולטרה לחצר

בריכה בחצר היא החלום כמעט של כולנו, כי מי לא רוצה לצאת החוצה לחצר ולקפוץ למים ביום קיץ רותח? שלא נדבר על הכיף הגדול עבור ילדים וצעירים, שיכולים לבלות את ימי החופש הגדול בשחייה בבריכה. למזלנו, בריכה לבית היא ממש לא נחלתם של עשירים בלבד, והיום אפשר למצוא בריכות intex  איכותיות במחירים משתלמים!

אם אתם מחפשים בריכות אינטקס מקצועיות ואיכותיות לבית ולחצר, כדאי לכם להכיר את אחד הדגמים הפופולריים ביותר של בריכות intex – בריכות אולטרה.

 

מה הן בריכות אולטרה?

בואו נתחיל ביצרנית. בריכות אינטקס הן בריכות “מעל האדמה”, כלומר בריכות שלא צריך לחפור בטון כדי להקים אותן, אך מצד שני הן לא בריכות מתנפחות פשוטות – אלא עמידות, אמינות ואיכותיות ויכולות להחזיק שנים רבות. מדובר על בריכות פופולריות מאוד בכל רחבי העולם, ויצרנית אינטקס היא אחת מהיצרניות המובילות לבריכות מעל האדמה.

בריכות intex מדגם אולטרה הן דגם ספציפי של בריכות אינטקס, שנחשב יוקרתי, עמיד ואיכותי יותר מהבריכות האחרות, בזכות המסגרת היציבה והעמידה שלו. אם אתם מחפשים בריכה חזקה שתחזיק הרבה זמן ותהיה חלק בלתי נפרד מהחצר שלכם, וכן מציעה גם עיצוב מרשים ואלגנטי, אין ספק שבריכות אולטרה תעשינה את העבודה.

 

סוגים של בריכות אינטקס אולטרה

אצלנו ב"ספורט סנטר" תמצאו שתי בריכות אינטקס מסוג אולטרה – בריכת אינטקס מלבנית ומפוארת, או בריכת אינטקס עגולה וקלאסית:

  • בריכת אינטקס מלבנית - בריכת intex בצורה מלבנית בגודל 975X488X132. בריכת intex גדולה ואיכותית, שמסגרתה עשויה מתכת בציפוי צבע אל חלד כולל הדפס דקורטיבי מבפנים. הבריכה כוללת שסתום ניקוז המאפשר ריקון מים קליל והרכבה קלה ופשוטה (כ-90 דקות). כמו כן, היא מגיעה עם משאבת חול, סולם כניסה ויציאה, כיסוי עליון ויריעה תחתית.
  • בריכת intex עגולה – בריכת אולטרה המגיעה בדגם קלאסי עגול במידות 488X122. היא כוללת מסגרת חזקה עשויה מתכת, פסיפס דקורטיבי מבפנים, קיט לתיקון חורים (במידת הצורך) וכן משאבת חול, סולם כניסה ויציאה, כיסוי עליון ויריעת תחתית. ההרכבה של הבריכה הזו קלה מאוד ואמורה לקחת כ-50 דקות. 

 

שאלות ותשובות לגבי בריכות אינטקס אולטרה

אם אתם עדיין לא בטוחים שבריכת אולטרה היא הבריכה הנכונה בשבילכם ויש לכם עוד שאלות הנוגעות לבריכה הזו, הנה כמה שאלות נפוצות שעולות בדרך כלל בכל הקשור לבריכה ביתית אינטקס מסוג אולטרה:

כמה זמן מחזיקות בריכות אינטקס אולטרה?

בריכת אולטרה של אינטקס יכולה להחזיק הרבה מאוד זמן אם היא מתוחזקת בצורה ראויה, והרבה אנשים שמחזיקים בבריכת אולטרה של אינטקס מדווחים כי הבריכה שלהם החזיקה למעלה מעשור לפני שהחליפו לאחת חדשה. אחד הדברים השבירים והפגיעים ביותר בבריכות עיליות הוא התחתית של הבריכה, ולכן חשוב להציב את הבריכה על אזור ישר וקשה כדי למנוע קרעים. כמו כן, מומלץ להחליף את התחתית בכל 8-10 שנים כדי לשמור על הבריכה אפילו זמן ממושך יותר.

 

ממה עשויה המסגרת של בריכת intex אולטרה?

בריכת intex אולטרה נחשבת כל כך איכותית בעיקר בזכות המסגרת שלה, המורכבת מחיבורי T המהונדסים באופן מדויק למסגרת המתכת, ותורמים להגנה ולחוזק שלה. תחתית הבריכה עשויה משילוב של רשת פוליאסטר בעלת חוזק גבוה ו-PVC עבה במיוחד – שילוב זה מסייע להגביר את עמידות הבריכה ועמיד לקרעים ולנקבים.

 

מה מגיע בנוסף לבריכת אולטרה?

רוב בריכות intex אולטרה מגיעות עם סולם כניסה ויציאה, כיסוי עליון לבריכה, יריעה תחתית, מערכת פילטר מתקדמת ומשאבת חול.

 

האם עדיף בריכת אולטרה עגולה או מלבנית?

כפי שכבר ציינו, יש שני סוגים עיקריים של בריכות אולטרה – בריכת אינטקס עגולה ובריכות אינטקס מלבניות.

הבחירה בין שתי האופציות תלויה בעיקר בכם ובצרכים שלכם. בריכה מלבנית מתאימה בעיקר למשפחות שמחפשות אחר חווית בריכה שמזכירה כמה שיותר בריכה “אמיתית”, בריכת בטון חפורה, שכן רוב הבריכות האלו הן אכן מלבניות; כמו כן, בריכה מלבנית מתאימה למי שרוצה להשתמש בבריכות שחיה אינטקס כדי לעשות ספורט ולבצע שחיות בבריכה, מה שקשה יותר לעשות בבריכה עגולה.

מי שמחפש לשחק בבריכה משחקי כדור גם כן יעדיף את הבריכה המלבנית, שיותר מתאימה למשחקים מהסוג זה, שכן היא מאפשרת לשתי קבוצות לשחק זו מול זו.

 לעומת זאת, בריכה עגולה לרוב נחשבת בעלת סטייל עיצובי ורך יותר, ויכולה להתאים יותר לגינות מסוימות. כמו כן, בריכה עגולה קלה יותר לתחזוקה ולניקיון מבריכה מלבנית, שכן סירקולציית המים נחשבת טובה יותר. לכן, הבחירה בין בריכה עגולה למלבנית באמת תלויה אך ורק בכם ובמה שאתם מחפשים להוציא מהבריכה שלכם. 

 

האם בריכת אינטקס אולטרה שווה את המחיר שלה?

התשובה לזה היא ללא ספק כן. אם אתם מחפשים בריכה איכותית, שתחזיק הרבה זמן ותאפשר לכם להנות מבריכה שכמה שיותר קרובה לבריכה חפורה אמיתית, בריכת אולטרה תענה על כל התנאים שלכם ותאפשר למשפחה שלכם להנות מקיץ מלא בכיף, הנאה ומשחקים, ונחשבת לבריכה העילית מהטובות ביותר בשוק היום. אם בכל זאת אתם מרגישים שהתקציב של הבריכה הזו גבוה מדי עבורכם, תוכלו לבחור בריכת אינטקס במחיר משתלם בדגמים אחרים.

 

רוצים לשדרג את החצר עם בריכת אולטרה אינטקס איכותית? נשמח לעמוד לרשותכם!

אנחנו ב"ספורט סנטר" מציעים מגוון גדול ואיכותי של בריכות אינטקס, ביניהן בריכות מדגם אולטרה המתקדם. תוכלו לצפות בקטלוג שלנו ולבחור מתוך המגוון, וכן נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה עד שתמצאו בריכת intex שמתאימה בדיוק לכם ולצרכים שלכם!

“ספורט סנטר” היא יבואנית ומשווקת של בריכות אינטקס ובריכות אחרות כבר למעלה מ-10 שנים. אנחנו מציעים את המוצרים של היצרניות המובילות ביותר בשוק, ומבטיחים מחיר תחרותי, קניה בטוחה, ליווי מקצועי בכל הדרך, משלוח חינם ואחריות של שישה חודשים. 

מחפשים בריכת אינטקס מלבנית או עגולה? למה אתם מחכים? זה הזמן לשדרג את החצר שלכם עם בריכות אינטקס מקצועיות! רכשו בריכות intex במחירים משתלמים בספורט סנטר!

 

תוצאות: 28
בחרת לסנן לפי: בריכות אולטרה אינטקס
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: