הוסף לסל

ציוד ואביזרים לבריכה

בספורט סנטר תמצאו בריכות שחיה איכותיות לחצר ולגינה, ומוצרים לבריכה ביתית ציוד ואביזרים לבריכות שחיה, מאל"ף ועד תי"ו.

כאן תמצאו ציוד לבריכה ביתית כגון כיסוי לבריכה בכל גודל, תחתיות לבריכות לא חפורות, סולמות לבריכות, גופי תאורה לבריכה, מקלחות סולאריות ועוד. כמו בכל מוצריה, גם בציוד ואביזרים לבריכות מציבה ספורט סנטר על שיווק מוצרי איכות ממותגים מוכרים ואמינים, אך גם מקפידה לשמור על מחירים שווים לכל נפש ותנאי תשלום נוחים. עם מגוון האביזרים לבריכה ביתית והציוד לבריכות שחיה של ספורט סנטר תוכלו להיות בטוחים שהבריכה שלכם מטופחת ושמורה, במשך כל ימות השנה.

יש לכם בריכה בבית? מדהים, אבל לא תמיד מספיק. כדאי לשדרג את הבריכה עם אביזרים לבריכות שיעזרו לכם להפוך את הבריכה לבטיחותית יותר, נקייה יותר ומהנה יותר! ציוד לבריכה כמו סולמות, כיסויים, מפלים, ורמקולים הופכים כל בילוי לבריכה לשלם יותר, ומאפשרים לכם להנות באופן מלא מכל מה שיש לבריכה ביתית להציע! 

ציוד ואביזרים לבריכה שכדאי להכיר

על איזה ציוד לבריכה אנחנו מדברים? ציוד לבריכה הוא כל מה שמשלים את החוויה בבריכה.

בין האביזרים והציוד לבריכות הנפוצים ביותר ניתן למצוא את הקטגוריות הבאות: 

  • כיסוי לבריכה – כיסוי לבריכה הוא חיוני מאוד, שכן הוא שומר על טמפרטורת המים בבריכה לצד ניקיון וצלילות המים, משמש כחוסם בטיחותי שמונע כניסה לא רצויה לתוך הבריכה וכן מונע אידוי של המים. יש להתאים את כיסוי הבריכה לגודל ולצורת הבריכה. ישנם כיסויים מתקדמים, כמו כיסויים סולאריים לשמירה מוגברת על הטמפרטורה.
  • גלגלת לבריכהגלגלת טלסקופית שמסייעת בפעולת כיסוי הבריכה בסיום כל שימוש, ומקלה משמעותית על פעולת הכיסוי וההסרה של הכיסוי!
  • מפלים לבריכהמפלים הם אביזרים לבריכה שמוסיפים יופי וכיף לכל בריכה. ניתן למצוא מפל מסך אקרילי בגדלים משתנים שנטמעים בקיר הבריכה, לצד מפלי נירוסטה בצורת ספירלה, ברבור ועוד. חלק מהמפלים מגיעים גם עם תאורה דקורטיבית. 
  • מאחז וסולםאביזרים לבריכה לשמירה על בטיחות כמו מאחזי יד לבריכה לאחיזה בעת השהיה בבריכה וכן סולמות לכניסה ויציאה בגבהים משתנים. 
  • רמקול לבריכהציוד לבריכה נוסף שיכול לשדרג את החוויה בבריכה הוא רמקול צף לבריכה, המתחבר בחיבור אלחוטי למכשיר הנייד ומוסיף מוזיקה לחווית הבריכה. 
  • מכשיר למילוי אוטומטי לבריכהציוד לבריכה שמאפשר מילוי אוטומטי של המים ושמירה על מפלס המים בגובה הרצוי, בלי מאמץ.
  • גדר בטיחותבריכה יכולה להיות מסוכנת, בעיקר כשיש ילדים או בעלי חיים בסביבה. לכן, כשחושבים על אביזרים לבריכה, מומלץ לקחת בחשבון גדרות בטיחות שמגיעות בגבהים שונים, עם מפתח או בלי.
  • הגנת תחתית הבריכהספוגים דחוסים או משטח ניילון לבסיס הבריכה שמשמשים להגנה על תחתית הבריכה מפני נזק לתחתית, וכך שומרים על עמידות הבריכה לטווח הארוך. 
  • משטח נגד החלקהמשטחי PVC עמידים נגד החלקה, מיועדים למשטחים רטובים כמו בריכות וג’קוזי ושומרים על בטיחות כל המשתתפים.
  • מתקן לשטיפת רגלייםגיגית לשטיפת רגליים לפני ואחרי הכניסה לבריכה כדי למנוע כניסת לכלוך לבריכה. המתקן מתלבש בתחתית הסולם, עשוי פלסטיק קשיח ואיכותי.
  • מושב מתקפל לבריכהמושב רחב ומתקפל עם משענת גב נוחה.

 

מחפשים ציוד לבריכה? אנחנו בספורט סנטר נשמח לעזור!

בספורט סנטר תמצאו מגוון עצום של אביזרים וציוד לבריכה מכל הסוגים, של היצרניות המובילות בעולם. אנחנו מזמינים אתכם לגלוש בקטלוג של ספורט סנטר, למצוא את הציוד המתאים לכם ולהזמין אותו עד אליכם הביתה במחירים שווים לכל נפש ובמשלוח מהיר עד אליכם! 

מחפשים ציוד לבריכה ביתית? בכל שאלה ובקשה, הצוות המקצועי של ספורט סנטר ישמח לעמוד לשירותכם, לייעץ ולסייע לכם בנושא בריכות ביתיות ואביזרי בריכה ליהנות מן הבריכה ומן הציוד הנלווה! התקשרו אלינו עוד היום: 03-5614012

תוצאות: 232
בחרת לסנן לפי: ציוד ואביזרים לבריכה
נוספו לאחרונה