הוסף לסל

ג'קוזי לבית, לגינה ולחצר

מגוון מערכות ג’קוזי מתנפח לבית

אנו בספורט סנטר גאים לספק לכם מערכות ג’קוזי ביתי למכירה מהמקצועיות בעולם.

המערכות כוללות כיסוי תרמי לשמירה על החום, תאורה, כריות ופילטר סינון עוצמתי לשמירת צלילות המים.

אם אתם מחפשים ג’קוזי לחצר, ג’קוזי לגינה, ג’קוזי למרפסת, ג’קוזי לגג או ג’קוזי לבית במחירים משתלמים הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו לרכוש ג’קוזי לבית המגיע במבחר וריאציות וצבעים ליצירת תחושת רוגע ושחרור על ידי סילונים עם ג’טים לעיסוי הגוף ולהנאה מושלמת.

ג’קוזי לבית מעניק תחושה של שלווה ורוגע אצלכם בגינה בגג או במרפסת במינימום מאמץ ובמקסימום איכות. ג’קוזי מתנפח בהרכבה פשוטה ונוחה להענקת יציבות ובטיחות מושלמת. ניתן להשיג גם מגוון אביזרים נלווים מקוריים לג`קוזים וסאונות.

ג’קוזי לגינה הוא תוספת נפלאה לכל חצר – הוא מוסיף יוקרה, סטייל, ובעיקר רוגע לכל חצר (או מרפסת, גג ואפילו בתוך הבית – היכן שתרצו למקום אותו!). כשיש לכם מערכת ספא בבית, תוכלו לקפוץ פנימה בכל הזדמנות, לעסות את הגוף באמצעות סילוני העיסוי ופשוט להירגע במים החמים אחרי יום ארוך, עם כוס יין מפנקת. ג’קוזי לבית הוא פיתרון נפלא להשיג חווית ספא בנוחות של הבית, בלי לחכות לחופשה הבאה…

למה כדאי להתקין מערכת ספא בבית?

היום מערכות ספא הן כבר לא נחלתם של בתי המלון והספא בלבד – ויותר ויותר בתים בישראל מתקינים ג’קוזי בבית. הסיבה היא שניתן למצוא גרסאות מותאמות לבית וכן ג’קוזי מתנפח, קל להתקנה, נייד ובעיקר זול, כך שניתן להנות ממערכת ספא איכותית גם בתקציב קטן. 

מעבר לכל היתרונות הנ"ל, היום אפשר למצוא מערכות איכותיות לבתים פרטיים הכוללות כיסוי תרמי לשמירה על החום, פילטר סינון עוצמתי השומר על צלילות המים, תאורה איכותית וכריות נוחות. הג’קוזי המתנפח קל להתקנה, מאפשר הרכבה פשוטה ונוחה ובטיחותי לשימוש!

לבריכת עיסוי יש גם הרבה יתרונות בריאותיים בזכות המים החמים וסילוני העיסוי, שיכולים להקל על כאבי שרירים!

 

סוגי ג’קוזי לגינה ולבית בספורט סנטר

יש שני סוגים עיקריים של ג’קוזי לחצר – האחד הוא ג’קוזי פרימיום מובנה וקלאסי, ממש כמו שאנחנו מכירים מבתי המלון ואתרי הספא, והשני הוא ג’קוזי מתנפח, נייד וקל להתקנה:

ג’קוזי Wellis Kilimanjaro פרימיום  – ג’קוזי פרימיום איכותי לחצר של החברה האירופית Wellis. הוא מגיע עם 76 ג’טים, תאורת לד היקפית, מערכת מולטימדיה נרחבת הכוללת בלוטות’ וכן מפיץ ריח ארומטי. מתאים לשישה אנשים, וכן למי שמחפש מערכת ספא איכותית, מתקדמת ומלאת פינוק. 

ג’קוזי מתנפח של BestWay – אם אתם מחפשים ג’קוזי נייד, כדאי לכם לשקול ג’קוזי מתנפח של חברת בסט וואי המוכרת והאהובה. תוכלו למצוא דגמים שונים – מיאמי, קנקון, בהאמה, הונולולו, הלסינקי וכו’ – בגדלים שונים ובעיצובים מיוחדים. כל בריכות הספא ניידות, קלות להתקנה ומאפשרות מעבר ממקום למקום ושימוש חוץ ופנים!

כמו כן, ניתן למצוא עזרים נוספים כמו פילטרים לג’קוזי, מתקן כוסות לג’קוזי ומשענת ראש, וכן ציוד לסאונה – תנור לסאונה יבשה, שעון חול לסאונה, מד לחות וחום, גופי תאורה לסאונה ואבנים.

 

רוצים להוסיף ג’קוזי לחצר שלכם? נשמח לעזור לכם!

אם החלטתם שהגיע הזמן להוסיף עוד קצת פינוק לבית שלכם, בריכת עיסוי היא פיתרון מושלם. בספורט סנטר, רשת מובילה לייבוא בריכות שחייה ובריכות עיסוי איכותיות, תוכלו למצוא מגוון עצום של ג’קוזי לגינה של מותגים מובילים, בגדלים ועיצובים משתנים, כך שאין סיכוי שלא תמצאו את הג’קוזי שמתאים בדיוק לכם! בריכות העיסוי מגיעות עם אחריות, ויגיעו עד אליכם במשלוח מהיר ובקניה מאובטחת. 

אתם מוזמנים להציץ בקטלוג של ספורט סנטר וכן להתקשר לשירות הלקוחות שלנו ולמצוא את בריכת העיסוי המתאימה לכם ביותר!

מתעניינים ברכישת ג’קוזי לבית? לייעוץ טלפוני ורכישת ג’קוזי במחיר משתלם התקשרו עכשיו: 03-5614012 או מלאו את הפרטים בטופס בעמוד הבא

תוצאות: 23
בחרת לסנן לפי: ג'קוזי לבית, לגינה ולחצר
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: