הוסף לסל

מתנפחים לבריכה

מגוון מתנפחים לבריכה - מזרוני ים, אבובים, כדורי ים, משחקי בריכה ועוד 

ספורט סנטר המובילים בארץ בשיווק ויבוא מתנפחים לבריכה! אצלנו תוכלו למצוא היצע גדול של מתנפחים לבריכה – מתנפחים למים מדליקים ואיכותיים.

כאן תמצאו מגוון מתנפחים לבריכה ביתית או ציבורית ומתנפחים לים בשלל צבעים לילדים ולכל המשפחה.

בריכה וים הם חלק בלתי נפרד מהקיץ שלנו, אבל כדי לשדרג את החוויה ולהוסיף לה עוד קצת כיף, כדאי לכם להוסיף מתנפחים לבריכה ולים! מהם מתנפחים לבריכה, ואילו סוגים שונים יש? המשיכו לקרוא… 

מהם מתנפחים לבריכה?

כשמדברים על “מתנפחים לבריכה” מתכוונים לקטגורייה שלמה של מוצרים משלימים לבריכות ולים, שמשדרגים משמעותית את החוויה במים!

בין אם אתם רוצים לצוף על המים, להנות עם חברים, לשחק משחקי ספורט, להוסיף אטרקציות לילדים לבריכה וכדומה – מתנפחים הם הדרך המושלמת לעשות את זה.

מתנפחים הם בדרך כלל צבעוניים, קיציים וקלילים, קלי משקל ונוחים לנשיאה, ויאפשרו לכם להוסיף את טאץ’ נוסף לחוויה שלכם במים. 

יש כמה סיבות למה כדאי לכם לקנות מתנפח לקיץ הקרוב:

  • רוגע: אין דבר יותר מרגיע מלצוף על המים, להרגיש את המים הקלילים לצידכם ומתחתיכם ופשוט להנות מהתחושה הזו, שאי אפשר לקבל על האדמה!
  • כיף: מתנפחים למים הם פשוט כיפים – הם מגיעים במגוון עצום ומאפשרים לשחק עם חברים ולפלפל את החוויה במים.
  • שיזוף: אם אתם מנסים להוסיף קצת צבע, הדרך הכי טובה היא לצוף באמצע המים על המתנפח שלכם, ולהנות משמש נעימה ומשזפת.

 

  • המראה: אין משהו שמוסיף לבריכה ביתית כמו מתנפחים לבריכה ביתית שמוסיפים צבע וכיף גם לבריכה המשעממת ביותר, וכמובן ישדרגו כל תמונה לאינסטגרם.

 

סוגים של מתנפחים לבריכה

מתנפחים לבריכה מגיעים במגוון ענק של סוגים וסגנונות – ממזרן פשוט לחלוטין ועד איים שלמים, משחקים וסירות! אלו חלק מהמתנפחים שתמצאו בספורט סנטר:

מזרן ים קלאסימזרן ים מלבני וקלאסי בצבעים שונים ובעיצובים מגוונים. ישנו גם מזרן ים זוגי! 

מזרן ים בצורות – מזרן ים מעוצב, צבעוני, קליל ומגניב בצורות שונות – חתול, כלב, פלמינגו, דינוזאור, פיצה ועוד. מתאים לים ולבריכה, ואידיאלי לאירועים כמו מסיבות בריכה, מסיבות רווקים וימי הולדת! 

בריכת פעילות – בריכות פעילות מתנפחות בסגנונות שונים, הכוללות מגלשה קטנה, שמשיה מתנפחת, חיות מתנפחות, משחקי ספורט כמו כדורגל ובייסבול, מתזי מים ועוד אטרקציות מקסימות לילדים. 

בריכה מתנפחת – בריכה מתנפחת לילדים או למשפחות. ניתן למצוא בריכה מתנפחת 4 מושבים לכל המשפחה, בריכה לילדים עם גג, בריכה מרובעת קלאסית ועוד. 

אבוב מתנפח – אבובים מתנפחים בעיצובים ובצבעים שונים, דרך נפלאה להנות מהמים בין אם ים או בריכה. 

אי מתנפח – אי מים מתנפח בגדלים שונים (מתאים ל2-6 אנשים). חלק מהאיים כוללים מערכת שמע, צידנית למשקאות, משענות, מקום להנחת שתייה וכל מה שצריך להנאה מושלמת! 

כורסא צפה – הדרך האולטימטיבית להנות מהמים – כורסא צפה עם משענת, שתעזור לכם לצוף במים בכל הסטייל! מגיעה בצבעים ובסגנונות שונים. 

צידנית צפה – צידנית צפה וגדולה הכוללת מקום לנשנושים, שתייה וכוסות, ותאפשר לכם להנות מכל אלו גם בלב הבריכה! 

מגלשת מים מתנפחת – אי מתנפח שצף על פני המים וכולל מגלשה וגגון, כך שניתן להתגלש ישירות לתוך המים. 

משחקים צפים לבריכה – מגוון משחקים מתנפחים וצפים לבריכה כמו זריקת דיסקיות דרך חורים, כדורסל מים, כדורי ים, משחקי צלילה ועוד.  

ממטרה מתנפחת – ממטרה בעיצוב דינוזאור המתיז מים מאפו ומרטיב את הילדים – אטרקציה מהנה גם אם אין לכם בריכה בבית. 

קיאקים וסירות מתנפחותמגוון קיאקים וסירות מתנפחות לזוגות ולמשפחות. 

 

המדריך לבחירת מתנפחים לבריכה

כמו שאפשר לראות, יש מגוון ענק של מתנפחים לבריכה ומתנפחים לים. המתנפחים כולם צבעוניים, גדולים, תוססים ומאפשרים לשדרג את החוויה בבריכה באופן משמעותי, ובכל זאת, כשיש מבחר כל כך ענק של מוצרים קשה לנו לבחור! אז איך בכל זאת בוחרים את המתנפח המושלם לקיץ?

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים מתנפחים לבריכה ביתית או לים:

  • מה אתם מצפים מהמתנפח שלכם – זה נשמע אולי מצחיק, אך בגלל שיש כל כך הרבה סוגים בשוק, אתם צריכים לחשוב מה בעצם אתם רוצים מהמתנפח! למשל, האם אתם מחפשים מתנפח שיאפשר לכם לנוח ותו לא? במקרה כזה, כדאי לבחור בסוג של מיטה, כולל משענת ומקום לכוס, כך שהחוויה שלכם במים תהיה רגועה ככל האפשר.

גם כאן, עליכם לענות על עוד שאלה – האם אתם רוצים לנוח לבד או דווקא מחפשים מתנפח גדול המתאים לזוג או למספר אנשים? לעומת זאת, יכול להיות שאתם פשוט רוצים לצוף על המים, להנות מקרני השמש ולהשתזף, תוך שאתם חצי במים. במקרה כזה, כדאי לבחור באבובים או במתנפחים פשוטים, ולבחור את הצורה שאתם אוהבים – בין אם חיה, משולש פיצה, אננס וכדומה. 

  • מתנפחים לילדיםאם אתם מחפשים מתנפחים לילדים, חשוב לקחת בחשבון את הבטיחות של המתנפח, ולבדוק שהם כוללים שסתומי בטיחות – מתנפחים המיועדים לילדים צריכים לאפשר יציבות רבה יותר במים! כדאי לשקול גם מתנפחים עם שמשיה קטנה, כך שתגן על הילדים מפני קרני השמש.

 

  • החומרכדאי לקחת בחשבון גם את החומר ממנו עשוי המתנפח. לרוב, יש שתי אופציות – מתנפחים מ-PVC או קצף. מתנפחים מPVC הם המתנפחים ה"קלאסיים" שמנפחים באמצעות משאבה או באמצעות הפה. מתנפחים כאלו לרוב מגיעים במגוון גדול של צורות וצבעים ומאפשרים אחסנה קלה על ידי ריקון האוויר. ממתנפחים מקצף, לעומת זאת,  אינם ממש מתנפחים, אלא מגיעים בצורתם ולא ניתן לרוקן אותם מאוויר. הם עבים, מפנקים, ובטיחותיים, אך החיסרון העיקרי שלהם הוא שלא ניתן לרוקן אותם – כלומר, הם תופסים יותר מקום!

 

כמו כן, תוכלו למצוא משאבות ניפוח חשמליות ומשאבות ניפוח ידניות איכותיות  לניפוח מהיר של המתנפחים השונים! 

מחפשים דרך לשדרג את הקיץ? מתנפחים לבריכה עכשיו בספורט סנטר!

ספורט סנטר היא היבואנית המובילה לבריכות ומוצרים משלימים לבריכות, ומציגה מגוון עצום של מתנפחים לבריכה לכל הצרכים שלכם!

בקטלוג אונליין שלנו תמצאו מתנפחים לבריכה מכל הסוגים – לבודדים, לזוגות, לקבוצות ולילדים, באינספור צבעים וצורות ולכל השימושים, כך שהקיץ הקרוב לא יהיה משעמם גם לא לרגע. אם אתם מחפשים מתנפחים כדי לשדרג את החוויה במים, אתם מוזמנים לבדוק את הקטלוג שלנו.


לפרטים נוספים התקשרו עכשיו ונשמח לעזור: 03-5614012 או מלאו את הפרטים בטופס בעמוד הבא

תוצאות: 126 נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: