הוסף לסל

מצופים לילדים ותינוקות

ספורט סנטר המובילים בישראל בשיווק ויבוא מצופים לילדים ותינוקות! אצלנו תוכלו למצוא היצע גדול של מצופים לתינוקות וילדים לבריכה, מדליקים, איכותיים ובשלל צבעים: מיקי מאוס, ספיידרמן, ועוד מגוון אביזרי עזר לשחייה! לפרטים נוספים וייעוץ לקניית אבזירי עזר לשחייה התקשרו עכשיו ונשמח לעזור: 03-5614012 או מלאו את הפרטים בטופס בעמוד הבא

 

לא צריך להסביר את החשיבות של מצופים לילדים – ילדים שלא יודעים לשחות ונכנסים למים, גם אם מדובר על בריכה ביתית קטנה ובטח אם מדובר על בריכה עירונית, עלולים לטבוע. מצופים לבריכה ואביזרי ציפה אחרים מסייעים לילדים להישאר מעל המים וכך מאפשרים להם להנות מהבריכה עד שילמדו לשחות בעצמם, ומסייעים לכם להיות רגועים הרבה יותר כשאתם הולכים עם הילדים למקור מים! 

אם אתם מחפשים מצופים לילדים או מצופים לתינוקות, המשיכו לקרוא כדי למצוא את המצופים לבריכה המתאימים ביותר עבור ילדיכם ועבור הצרכים שלהם!

 

אילו סוגי מצופים ניתן למצוא?

 

ישנם מספר סוגים של מצופים לילדים. הסוג הראשון של המצופים לבריכה הוא מצופי הידיים המוכרים והאהובים, אותם זוג מצופים שמנפחים ומניחים על הזרועות. המצופים האלו זולים ונוחים, לא תופסים מקום ומגיעים במגוון גדול של עיצובים וצבעים. אופציה שניה היא מצוף נודל, עזר שחיה שעוזר לנו ללמד את הילדים לשחות ולתרגל את תנועת השחייה. כיוון והמצוף לא מחובר פיזית לילדים, הוא מיועד בעיקר לתרגול שחיה ולא לשחיה שוטפת בבריכה. אופציה שלישית היא גלגל ים; אופציה זו נחשבת מסוכנת יותר, שכן ילדים עלולים להשתחרר מהגלגל או לתהפך איתו, ולכן יש להיות צמודים לילדים כשהם בבריכה עם הגלגל. אופציות אחרות שדומות זו לזו הן לבישה של המצופים על הגוף, אם בצורת חליפת הצלה, חליפת מצופים (כאשר בגד הים כולל מצופים מובנים), או חגורת מצופים, שורה של מצופים שעוטים מסביב לגוף. 

 

מצופים לילדים בספורט סנטר

 

אם אתם מחפשים מצופים לילדים, מצופים לתינוקות או עזרי שחיה לילדיכם, אנחנו בספורט סנטר נשמח לעזור עם מגוון מצופים לפעוטות, ילדים ותינוקות של החברות המובילות בשוק. הנה חלק קטן ממה שתמצאו אצלנו: 

 

 

  • ספוג נודל – ספוג “נודל” איכותי באורך 122 ס"מ של חברת בסט-וואי האיכותית. מדובר על ספוג גמיש שניתן לכופף לצורות שונות ולהישען עליו כשרק לומדים לשחות, ומשמש כעזר לשחייה. הספוג מגיע בצבעים שונים!
  • אפודת הצלה – ווסט ציפה לבריכה או לים, שישמור על ילדיכם בטוחים בכל עת. מדובר על וסת ההצלה הכתום המוכר, שעשוי מחומר ציפה מיוחד ולא מתנפח. הוסט בטיחותי לילדים, וכן מתאים גם לשימוש בשייט, גלישה וכדומה. הוסט מגיע בשני גדלים: מידה S, המתאימה לילדים בגיל 4-8 ועד 30 ק"ג, ומידה M שמתאימה לילדים בגילאים 9-13 ועד 50 ק"ג.

 

 

מתכננים להיכנס למים עם הילדים? נשמח לעמוד לרשותכם! 

 

“ספורט סנטר” היא יבואנית ומשווקת של בריכות ואביזרים לבריכה ולים כבר למעלה מעשור, ומציעה מוצרים של המותגים המובילים בעולם. אם אתם מחפשים מצופים לילדים, נשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם אילו מצופים לפעוטות, תינוקות וילדים מתאימים ביותר עבור ילדיכם ועבור הצרכים המשתנים שלכם. את המוצרים ניתן לרכוש בקניה בטוחה ישירות דרך האתר, והם יגיעו עד אליכם הביתה!

 

תוצאות: 8
בחרת לסנן לפי: מצופים לילדים ותינוקות
יצרן
Intex(1)
Bestway(6)
LENWAVE(1)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה