הוסף לסל

רובוט לבריכה

אם יש לכם בריכה ביתית, רובוט לבריכה צריך להיות חלק בלתי נפרד משגרת הניקוי שלכם. רובוט לבריכה הוא מכשיר חכם שמניחים בתחתית הבריכה, והוא מנקה בעצמו את הבריכה מכל הכיוונים ומבטיח מי בריכה נקיים וצלולים לאורך זמן, בלי שתצטרכו להניף אצבע! 

 

למה צריך רובוט לבריכה?

לשמירה על מים צלולים ונקיים בבריכה יש חשיבות אסתטית ברורה, אך גם חשיבות היגיינת ובריאותית. מים שאינם נקיים יכולים לגרום למחלות, וכן להעביר פטריות וחיידקים. 

לרובוט יש שתי פעולות חשובות. ראשית, הוא שואב ומסנן את המים, וכך מסנן את האבק והלכלוך שמופיע בבריכה; שנית, הוא מבריש ומקרצף את הבריכה, מנקה היטב את הקירות והתחתית וכך מונע הצטברות של ירוקת, וכן מחטא את המים. 

ניתן להגדיר את הרובוט כך שיתאים לבריכה הספציפית שלכם, ולהתאים את תכנית הסריקה והניקוי לפי הצרכים והתדירות לה אתם זקוקים!

 

סוגי רובוטים לבריכה

ישנם סוגים רבים של רובוטים לבריכה, כאשר אלו רק חלק קטן מהרובוטים שתמצאו אצלנו ב"ספורט סנטר":

 

רובוט דולפין לבריכה “Orion+” – דגמי פלוס של רובוט מבית דולפין של מיטרוניקס הם דגמים איכותיים, קטנים וידידותיים, נוחים לתפעול ואחזקה הפועלים לניקוי, קרצוף ומניעת הצטברות של אצות וחיידקים בבריכה. מיועד לבריכות עיליות! 

רובוטים לבריכת PVC או פיברגלס – רובוטים לבריכת PVC או פיברגלס מבית דולפין, מיועדים לבריכות עד 10 מטר אורך המקרצפים, מברישים, שואבים ומסננים את הבריכה בשעה אחת בלבד! 

רובוטים לבריכת בטון פסיפס - רובוט דולפין לבריכה Thunder 10 WB לבריכות בטון ופסיפס. סורק את הבריכה ומנקה בה כל פינה בשעה אחת! 

רובוט לבריכה סדרת S – סדרת רובוטים לבריכות של חברת מיטרוניקס. הרובוטים בסדרה זו משתנים לפי ההתאמה לגודל הבריכה (8-14 מטר) וכן באיזור הניקוי, מערכת הסינון והאפשרות לשימוש באפליקציה.

רובוט לבריכה סדרת E – בעל שיטת סריקה חכמה, מתקדמת ויעילה המאפשרת כיסוי אופטימלי של כל שטח הבריכה במינימום זמן. ייעודי לבריכות עיליות, כולל טיפוס על הקירות.

רובוט לבריכות ציבוריות – המבטיח ניקוי איכותי ויעיל לבריכות ציבוריות, כולל בריכות של בתי מלון ומועדוני ספורט, עוצמתי ומיועד לבריכות עד 18 מטר. 

רובוט לבריכות רדודות – הרובוט היחיד מסוגו בעולם המנקה ביסודיות בריכות רדודות, מזרקות ומיכלי איזון באמצעות גירוסקופ, לכיסוי וניקיון שיטתי של רצפת הבריכה.

רובוט לבריכה של אינטקס – רובוט של אינטקס לניקוי תחתית הבריכה לבריכות עד 8 מטרים עם יכולת אגירה של עד 1100 גרם אבק ולכלוך!

 

כמו כן, מחכים לכם עזרים כמו מברשות פלא לרובוט דו מנועי להחלפת מברשות שחוקות, מסננים לרובוט דולפין, עגלה לנשיאת רובוט ניקוי, ספקי כוח ושקי סינון!

 

מגוון רובוטים לניקוי יעיל של הבריכה!

בספורט סנטר, יבואנית מובילה של ציוד ואביזרים לבריכה של היצרניות המובילות בארץ ובעולם, מחכים לכם מגוון ענק של רובוטים לבריכה, לניקוי יעיל ואולטימטיבי! זה הזמן שלכם לבחור את הרובוט המתאים לכם ביותר 

מחפשים רובוט לבריכה? מבחר דגמים של רובוטים לבריכה לניקוי בריכות יעיל ואולטימטיבי! חסכו זמן וכסף ובחרו את הרובוט לניקוי בריכה ביתית ממבחר הדגמים המובילים: רובוט דולפין לבריכה, רובוט אוריון ועוד.

לפרטים חייגו:  03-5614012 או מלאו את הפרטים בעמוד הבא

תוצאות: 36
בחרת לסנן לפי: רובוט לבריכה
נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי: